Campania “Câte vieți are inima ta?” este lansată de Societatea Națională de Medicină a Familiei și Fundația “Pop de Popa” pentru Ocrotirea Bolnavilor cu Afecțiuni Cardiovasculare (FOBAC) cu obiectivul de a atrage atenția asupra impactului bolilor cardiovasculare și mai ales asupra riscului cardiovasculare mărit la care sunt expuși pacienții care au suferit un prim infarct.

Societatea Națională de Medicina Familiei (SNMF) are drept scop crearea și dezvoltarea cadrului organizatoric necesar pentru promovarea intereselor cu caracter profesional, științific, legislativ, juridic, și promovarea intereselor economice, pentru dezvoltarea unor raporturi instituționalizate cu autoritățile publice, cu alte organizații similare din țară și străinătate, cu societatea civilă, pentru realizarea de activități și inițiative care promovează dezvoltarea și afirmarea specialității de medicina familiei.

Fundația “Pop de Popa” pentru Ocrotirea Bolnavilor cu Afecțiuni Cardiovasculare (FOBAC) a luat ființă în anul 1991, din dorința de a-i asista, prin cabinetele medicale proprii, pe bolnavii operați pe cord și pe bolnavii cu alte patologii cardiovasculare, după externarea din spital.
FOBAC asigură, din donațiile primite de la ONG-urile partenere din afara țării, inclusiv tratamentul medical gratuit pentru membrii săi, iar de-a lungul timpului a donat medicamente și echipamente medicale spitalelor din București.

Din dorința de a contribui și mai mult la sănătatea cardiovasculară a românilor, începând din anul 2013, FOBAC a inițiat o serie de acțiuni de educare și informare a medicilor colaboratori FOBAC, cât și a pacienților, prin organizarea unor simpozioane științifice și a unor acțiuni de promovare a sănătății.